Zakład Pogrzebowy

Jeśli bowiem będziemy prowadzić np. restaurację, to idealnym miejscem dla niej jest zwykle centrum miasta, gdzie skupia się życie towarzyskie. Ale, gdy decydujemy się założyć np. zakład pogrzebowy to, paradoksalnie, najlepszym miejscem na jego lokalizację będzie okolica szpitala.
Tak więc, jak się okazuje położenie naszej firmy ma duże znaczenie dla znalezienia potencjalnych klientów.
Dlatego najbardziej efektywną praktyką jest usytuowanie własnej działalności w takim miejsc, które będzie sprzyjało znalezieniu osób zainteresowanych jej profilem zadaniowym.
Ma o ogromne znaczenie, bowiem rzutuje na wysokość naszych zarobków.
Odpowiednia lokalizacja to klucz do sukcesu.
Wiedzą o tym fakcie m.in. osoby, które nie przewidziały pewnych kwestii i zdecydowały się otworzyć np. zakład pogrzebowy w okolicy zarezerwowanej dla sklepów wielkopowierzchniowych, które przyciągają zwykle amatorów zakupów, ale już niekoniecznie osoby pogrążone w żalu i rozpaczy po stracie bliskiej osoby.